قوانین و مقررات

سامانه فروش آنلاین و خدمات پس از فروش داریا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون جرائم رایانه‌ای، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده فعالیت می‌کند. متن پیش رو جهت حفظ حقوق مشتریان در خصوص شرایط خرید کالا و استفاده از خدمات تهیه شده است.

تایید موارد فوق، توافق نامه فروش و ارائه خدمات به شما خواهد بود. در صورت عدم رضایت از فروش، عضویت یا ارائه خدمات، می‌توانید از طریق راه های ارتباطی چت بات و مرکز تماس داریا به شماره ۵۱۷۰۸–۰۲۱ ارتباط بگیرید.

خرید

  • جهت عضویت، خرید و دریافت خدمات پس از فروش لازم است سن افراد بالای 18 سال شمسی تمام باشد.
  • جهت خرید و استفاده از خدمات لازم است موارد ذکر شده در فرم ثبت نام از جمله
    • شماره تلفن همراه
    • نام و نام خانوادگی
    • کد ملی
    • نشانی دقیق جهت ارسال کالا
  • را به درستی تکمیل کنید. در صورت اشتباه یا ناقص بودن اطلاعاتی نظیر نشانی، مسئولیتی متوجه شرکت و وبسایت نخواهد بود.

  • داریا سلامت کالا را تا لحظه تحویل به شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات پستی تضمین می‌کند. هرگونه نقص در بسته بندی یا سلامت کالا در بازه حمل و نقل به عهده آن شرکت و قواعد حاکم بر حمل و نقل کالا در کشور خواهد بود. در تمامی این مراحل برای تحویل کالا در سلامت کامل داریا همراه شما خواهد بود و شما می‌توانید برای پیگیری از طریق راه‌های ارتباطی داریا اقدام کنید.
  • تمامی مشتریان و خریداران می‌بایست هنگام تحویل کالا، سلامت بسته بندی و محتوای بسته را بررسی کنند. درصورت نقص در ظاهر بسته بندی، از دریافت آن خودداری نموده و از طریق راه‌های ارتباطی به وبسایت داریا اعلام کنند.
  • مشتریان لازم است از قراردادن اطلاعات حساب کاربری خود در دسترس اشخاص دیگر خودداری کنند. در صورت استفاده شخص دیگری از حساب کاربری شما، مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورت استفاده غیر مجاز از حساب کاربری شما توسط شخص دیگر، لازم است در اسرع وقت داریا را از طریق راه‌های ارتباطی آگاه سازید.
  • وبسایت داریا به اطلاعات درج شده در حساب کاربری شما برای ارتقا کیفیت خدمات دسترسی دارد و نسبت به حفظ امنیت اطلاعات شما متعهد است.

پرداخت

  • پرداخت مبلغ تعیین شده جهت کالا و خدمات پس از فروش اعلام شده در حساب کاربری صرفا از طریق پایانه‌های پرداخت اینترنتی معتبر و دارای مجوز از بانک مرکزی میسر است. این مبلغ شامل مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل و نقل کالا خواهد بود که به صورت فاکتور اعلامی در حساب کاربری شما درج می‌شود.
  • درصورت بهره‌مندی مشتری از حق انصراف، هزینه دریافت شده، طی 3 الی 7 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. این مدت به علت قوانین انتقال پول درگاه بانک است و در این مدت داریا همراه شماست و شما می‌توانید روند بازگشت مبلغ را از طریق راه‌های ارتباطی داریا پیگیری کنید.

اتمام عضویت و حساب کاربری

تمامی کاربران می‌توانند جهت محدود یا خاتمه دادن حساب کاربری، کاهش یا افزایش سطح حساب کاربری و تعلیق در دسترسی به حساب کاربری، از طریق مرکز تماس داریا درخواست خود را اعلام نماید.

حریم خصوصی

داریا موظف به رعایت حریم خصوصی و حفاظت از محرمانگی اطلاعات کاربر است؛ اما درصورت بروز حوادثی نظیر اعمال مجرمانه و خرابکارانه نسبت به وبسایت و اطلاعات موجود در بستر رایانه‌ای مسئولیتی بر عهده داریا نخواهد بود.

راه های ارتباطی

  • تمامی مشتریان می‌توانند از طریق مرکز تماس داریا که به صورت 24ساعته و 7 روز هفته فعال است، همچنین چت بات، در خصوص سوالات و مسائل مختلف اقدام کنند.
  • شماره تماس و ایمیل وارد شده در فرم ثبت نام راه ارتباطی با مشتریان است و مسئولیت تعلق این اطلاعات به شخص دیگر، به عهده مشتری است.

قوانین حاکم بر وسایل ارتباطی

  • تکب تهدید، توهین، آزار یا ایجاد بدنامی برای اشخاص ثالث نگردید.
  • از الفاظ ممنوعه، مستهجن، حساسیت برانگیز و ضد گروه‌های اجتماعی در ارتباطات استفاده ننماید.
  • از هویت جعلی استفاده نکنید.
  • هرگز محتوا، مدرک یا اطلاعاتی که متعلق به شخص دیگری است یا حقوق مادی یا معنوی آن متعلق به شما نیست را بر روی وبسایت ما قرار ندهید؛ مگر اینکه از آن شخص ثالث اجازه دریافت نموده باشید.
  • از ارائه محتوای تبلیغاتی، نظیر تشویق به خرید یا فروش چیزی غیر از کالا و خدمات وبسایت ما پرهیز کنید.
  • درصورت عدم رعایت موارد فوق و سایر الزامات قابل اعمال در یک پلتفرم اینترنتی، نقض قوانین فوق و جمهوری اسلامی ایران منجر به قطع فروش، خدمات یا تعلیق در ارائه آن خواهد شد.
  • داریا مجاز به انجام اقداماتی چون تعلیق یا خاتمه دسترسی کاربر، برای جلوگیری از اقدامات و پیام هایی شود که برای جامعه کاربران وبسایت داریا به هر نحوی مخرب یا مختل کننده است.

پیوند با سایت های دیگر

داریا ممکن است در فرآیند فروش و خدمات و تبلیغ وبسایت‌های دیگری را به شما معرفی کند. این اقدام صرفا جهت اطلاع شماست و داریا مسئولیتی بابت آن نخواهد داشت.

شرایط عودت تلفن همراه هوشمند باند

  • مطابق قواعد و قوانین حاکم بر مرجوعی کالا در فروش اینترنتی تلفن همراه باند، مشتری می‌تواند نهایتا طی هفت روز کاری از زمان دریافت کالا، جهت ثبت درخواست مرجوعی در بخش مربوطه در سایت مراجعه کند.
  • عودت دستگاه به منزله تایید نبوده و پس از بررسی کارشناسان، وضعیت مرجوعی دستگاه و بازگشت وجه، به اطلاع شما خواهد رسید.

شرایط کالای مرجوعی

  • جعبه دستگاه باز نشده و در شرایط اولیه باشد.
  • دستگاه فعال نشده باشد.
  • کد فعالسازی روی جعبه دستگاه مخدوش نشده باشد.
  • هدیه همراه دستگاه باز نشده و در شرایط اولیه همراه گوشی مرجوع شود. (در صورت استفاده از مبلغ عودت کسر خواهد شد.)
  • صرفا خریدار( نام مندرج در فاکتور) امکان اقدام برای مرجوعی کالا دارد.