شکایات
شکایات

سامانه جامع شکایات

مشتریان عزیز داریا همراه پایتخت در صورتی که از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی‌های داریا همراه در سطح کشور، در زمینه‌های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، طولانی شدن روند رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته که شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت داریا همراه درخواست رسیدگی دارند، می‌توانند شکایت خود را از راه های زیر ثبت نموده تا طبق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.

dariar
داریا

داریار

بزودی ...

به منظور ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان خدمات پس از فروش داریا و بهبود تجربه مشتریان در دریافت خدمات، سامانه داریار راه اندازی شده است. مشتریان گرامی می‌توانند برای دریافت خدماتی مانند: ثبت درخواست تعمیر، پیگیری روند تعمیر، دسترسی به سیستم حل مشکل آنلاین و ... از داریار استفاده کنند.

motorcycle
icon

سرویس سبز

علاوه بر ون داریا، کاربران گوشی باند می‌توانند از خدمات سرویس سبز داریا نیز بهره‌مند شوند. موتورهای برقی که هیچ‌گونه ضرری برای محیط زیست ندارند، در ناوگان خدماتی داریا مشغول به سرویس‌دهی به کاربران هستند. دارندگان باند با یک تماس می‌توانند از طریق موتورهای الکتریکی داریا گوشی خود را پذیرش کنند.

استفاده از موتورهای برقی جهت جبران آسیب‌های محیط زیست

icon

پیش پذیرش در سریع ترین زمان ممکن

branches

انتقال به شعب جهت تعمیر